Accountmanager

HBO
regio Nijmegen
16
Ruimtelijk Domein

Over de opdracht

Opdracht:
Vanuit de gemeente ben jij het aanspreekpunt voor het sport- en accommodatiebedrijf. De belangrijkste taak is dat de accounthouder het aanspreekpunt is voor het Sportbedrijf en alle acties die voortvloeien vanuit de gemeentelijke rollen als eigenaar, aandeelhouder en opdrachtgever coördineert.

Vanuit deze rol signaleer je maatschappelijke vraagstukken en behoeften en vertaal je deze in gedragen (beleid)voorstellen, rekening houdend met de bestuurlijke ambities. Daarnaast zorg je ervoor dat vastgesteld beleid en de opdracht ook daadwerkelijk en samenhangend wordt uitgevoerd door het sportbedrijf. Vanuit deze houding ben je kritisch op haalbaarheid en bestuurlijke wensen, en je weet de juiste balans te vinden tussen zakelijkheid en partnerschap ten aanzien van onze partners.

Het is een relatief solistische rol. Je maakt onderdeel uit van een projectgroep en valt direct onder de teamleider Welzijn en hebt 1 evenknie, de beleidsmedewerker Sport.

Taken van de accounthouder:
– Invulling geven aan het accounthouderschap richting Actief Zutphen. Je bent de schakel tussen inhoudelijk betrokken collega’s binnen de gemeente. Zo werk je nauw samen met inhoudelijk betrokken collega’s van sportbeleid, beheer en onderhoud, vastgoed en grondzaken;

– Inrichten en structureren van het contractbeheer en de handhaving daarvan;

– Duidelijke afspraken maken over welke inhoudelijke en financiële zaken en taken periodieke verslaglegging en verantwoording wordt afgelegd. De accounthouder is het aanspreekpunt en daar kunnen wensen of zorgen die de gemeente bereiken worden doorgeleid. Bestuurlijk overleg kan daardoor beperkt worden tot periodiek overleg over strategische en/of beleidsmatige zaken;

– De verdeling van de afspraken zowel qua verantwoordelijkheid als budget vaststellen en monitoren;

– Versterken van de positie van Actief Zutphen en adviseren over innovatieve ontwikkelingen;
– Actieve bijdrage leveren aan het vormgeven van een nieuwe sportvisie.

Eisen:
– U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.
– Senioriteit op gebied van accountmanagement binnen een semioverheid organisatie.
– Ruime ervaring in een gemeentelijke organisaties en met een goed ontwikkelde politieke antenne.
– HBO + Opleiding.
– Ervaring en affiniteit met sport is een pré.
– Je bent in bezit van een VOG, gemeente Zutphen kan na gunning een VOG opvragen.

Wensen:
– 
De mate waarin je de gevraagde gemeentelijke ervaring hebt, blijkt uit je motivatie brief.
– De mate waarin je senior bent op gebied van accountmanagement en kunt helpen bouwen blijkt uit je motivatiebrief.
– De mate waarin je een verbinder en aanpakker bent, blijkt uit je motivatiebrief.

Het sollicitatieproces

Leuk dat je interesse hebt! Na jouw sollicitatie, zullen we binnen 3 werkdagen telefonisch contact opnemen voor een eerste kennismaking.

Tijdens deze eerste kennismaking verkennen we samen de vacature en de match met jouw achtergrond en ambities.

Nu dat we de potentiele match hebben verkend, duiken we samen de diepte in en nemen we echt de tijd om elkaar te leren kennen en de inhoudelijke match te maken.

Tijdens dit gesprek bespreken we ons arbeidsvoorwaardelijke bod en komen we tot een feitelijke arbeidsovereenkomst.

Voor je eerste werkdag ontvang je een duidelijke planning en zorgen we ervoor dat je effectief kunt starten aan je volgende ontwikkelfase bij Het Publieke Domein.

Nu je het onboardingsproces doorlopen hebt start je na de inventarisatie van jouw ambities, ervaring en expertise aan je eerste project bij een van onze opdrachtgevers binnen de publieke sector.

Heb je nog vragen? Bekijk onze veelgestelde vragen.

Veelgestelde vragen

Het Publieke Domein plaatst flexibele ambtenaren op freelance- en detacheringsbasis binnen alle overheidssegmenten. Specifieke vakgebieden binnen onze expertise zijn Ruimtelijke Ordening, Sociaal Domein, Financiën en IT.

Als Zelfstandige Zonder Personeel of Freelance Interim Professional kun je door Het Publieke Domein bemiddeld worden, zodra je als ondernemer bij de Kamer van Koophandel geregistreerd bent. Wil je liever de zekerheid van een arbeidsovereenkomst én de voordelen van flexibel werken bij verschillende overheidsorganisaties? Dan is detachering de beste contractvorm.

Detachering via Het Publieke Domein biedt jou de mogelijkheid om vanuit de zekerheid van een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd, met behoud van het opgebouwde ABP-pensioen vanuit je vaste aanstelling bij Het Publieke Domein, te werken.

Het Publieke Domein hanteert de ‘Regeling Arbeidsvoorwaarden Het Publieke Domein’. Deze regeling is gelijkwaardig aan de Cao Gemeenten, inclusief IKB en ABP-pensioen. Dit maakt ons uniek in vergelijking met traditionele detacheringsbureaus die veelal de ABU, NBBU of eigen regeling volgen, wat leidt tot een pensioenbreuk en verlies van IKB.

Het Publieke Domein hanteert de ABP-pensioenregeling. Dit voorkomt dat je als ambtenaar een pensioenbreuk maakt bij een overstap naar ons als werkgever. Zo garanderen we je een goede transitie naar flexibel werken met de zekerheid van je vertrouwde pensioenregeling (en IKB).

Jazeker! Stuur je cv en begeleidende brief naar sollicitaties@hetpubliekedomein.nl en je wordt binnen 2 werkdagen gebeld door één van onze recruiters.

Via deze link kun je de contactgegevens van onze recruiters vinden en als je dat prettig vindt, direct communiceren via onze chat. We helpen je graag verder!

Solliciteer direct voor

Accountmanager