Applicatiebeheerder VTH Suite4

HBO
Regio Noord-Brabant
16
ICT

Over de opdracht

Voor een organisatie in de regio Noord-Brabant wij op zoek naar een Applicatiebeheerder VTH Suite4.
 

Wat ga je bij ons doen?

Als Functioneel beheerder van CLO/S4O applicatie ben je verantwoordelijk voor het beschikbaar maken, de continuïteit en het optimaal functioneren van deze bedrijf kritische VTH applicaties.
Naast het functioneel beheer, beheer je ook de diverse koppelingen met ander applicaties zoals Key2Financien/WBU, Key2Datadistributie, SmartDocuments en ValidSign.
Een goede (digitale) dienstverlening aan onze gebruikers staat centraal. Om dit mogelijk te maken dienen onze applicaties zo goed mogelijk ondersteunend te zijn aan het werk van team VTH.
Als functioneel beheerder ben je de schakel tussen gebruiker, applicaties en de ICT specialisten/ leveranciers en draag je bij aan het optimaliseren van de VTH processen. Je zorgt dat de applicaties het VTH proces, de informatiebehoefte en gebruikers zo goed mogelijk ondersteunen.

Kandidaatomschrijving

De kandidaat heeft HBO of WO denk- en werkniveau en aantoonbare recente en ruime ervaring als functioneel beheerder van de genoemde applicaties.

Verder beschikt hij/zij over het volgende:

•          Kennis van en ervaring in Cognos en andere rapportage tools;
•          Kennis hebt van Centric Leefomgeving, Suite4Omgevingsdiensten en Key2financien van Centric;
•          Inzicht in de werking van koppelingen met diverse andere genoemde applicaties;
•          Kennis van en ervaring met overige applicaties zoals SQL en MS-Office suite.
•          Kennis van VTH processen bij een omgevingsdienst.

Eisen:

De kandidaat beschikt over Hbo/Wo werk- en denkniveau. Dit blijkt uit het CV, markeer dit geel.
De kandidaat heeft tenminste 5 jaar ervaring als functioneel applicatiebeheerder met VTH applicaties. Deze ervaring is opgedaan in de afgelopen 5 jaar. Dit blijkt uit het CV, markeer dit geel.
De kandidaat heeft tenminste 5 jaar ervaring met S4O opgedaan in de afgelopen 5 jaar. Dit blijkt uit het CV, markeer dit geel.
De kandidaat heeft tenminste 3 jaar ervaring met CLO bij een Omgevingsdienst in de afgelopen 3 jaar. De ervaring is opgedaan in de afgelopen 3 jaar. Dit blijkt uit het CV, markeer dit geel.
De kandidaat heeft tenminste 3 jaar ervaring met Cognos opgedaan in de afgelopen 5 jaar. Dit blijkt uit het CV, markeer dit geel.

Wensen:

De kandidaat heeft tenminste 5 jaar ervaring als functioneel applicatiebeheerder met VTH applicaties. Dit blijkt uit het CV.
De kandidaat heeft werkervaring opgedaan bij een Omgevingsdienst onder de Omgevingswet. Dit blijkt uit het CV.
De kandidaat heeft kennis en werkervaring met andere Centric applicaties zoals Key2Financien. Dit blijkt uit het CV.
De kandidaat heeft kennis en werkervaring met andere applicaties, zoals SmartDocuments, ValidSign, SQL en MS-Office suite. Dit blijkt uit het CV.
 

Het sollicitatieproces

Leuk dat je interesse hebt! Na jouw sollicitatie, zullen we binnen 3 werkdagen telefonisch contact opnemen voor een eerste kennismaking.

Tijdens deze eerste kennismaking verkennen we samen de vacature en de match met jouw achtergrond en ambities.

Nu dat we de potentiele match hebben verkend, duiken we samen de diepte in en nemen we echt de tijd om elkaar te leren kennen en de inhoudelijke match te maken.

Tijdens dit gesprek bespreken we ons arbeidsvoorwaardelijke bod en komen we tot een feitelijke arbeidsovereenkomst.

Voor je eerste werkdag ontvang je een duidelijke planning en zorgen we ervoor dat je effectief kunt starten aan je volgende ontwikkelfase bij Het Publieke Domein.

Nu je het onboardingsproces doorlopen hebt start je na de inventarisatie van jouw ambities, ervaring en expertise aan je eerste project bij een van onze opdrachtgevers binnen de publieke sector.

Heb je nog vragen? Bekijk onze veelgestelde vragen.

Veelgestelde vragen

Het Publieke Domein plaatst flexibele ambtenaren op freelance- en detacheringsbasis binnen alle overheidssegmenten. Specifieke vakgebieden binnen onze expertise zijn Ruimtelijke Ordening, Sociaal Domein, Financiën en IT.

Als Zelfstandige Zonder Personeel of Freelance Interim Professional kun je door Het Publieke Domein bemiddeld worden, zodra je als ondernemer bij de Kamer van Koophandel geregistreerd bent. Wil je liever de zekerheid van een arbeidsovereenkomst én de voordelen van flexibel werken bij verschillende overheidsorganisaties? Dan is detachering de beste contractvorm.

Detachering via Het Publieke Domein biedt jou de mogelijkheid om vanuit de zekerheid van een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd, met behoud van het opgebouwde ABP-pensioen vanuit je vaste aanstelling bij Het Publieke Domein, te werken.

Het Publieke Domein hanteert de ‘Regeling Arbeidsvoorwaarden Het Publieke Domein’. Deze regeling is gelijkwaardig aan de Cao Gemeenten, inclusief IKB en ABP-pensioen. Dit maakt ons uniek in vergelijking met traditionele detacheringsbureaus die veelal de ABU, NBBU of eigen regeling volgen, wat leidt tot een pensioenbreuk en verlies van IKB.

Het Publieke Domein hanteert de ABP-pensioenregeling. Dit voorkomt dat je als ambtenaar een pensioenbreuk maakt bij een overstap naar ons als werkgever. Zo garanderen we je een goede transitie naar flexibel werken met de zekerheid van je vertrouwde pensioenregeling (en IKB).

Jazeker! Stuur je cv en begeleidende brief naar sollicitaties@hetpubliekedomein.nl en je wordt binnen 2 werkdagen gebeld door één van onze recruiters.

Via deze link kun je de contactgegevens van onze recruiters vinden en als je dat prettig vindt, direct communiceren via onze chat. We helpen je graag verder!

Solliciteer direct voor

Applicatiebeheerder VTH Suite4