Beleidsmedewerker facilitair management Noord-Brabant

HBO
Oss omgeving
36
Publiekszaken

Over de opdracht

We zoeken voor het beleidsteam Zorgzame gemeente een;  beleidsmedewerker facilitaire management 
Elke dag werken medewerkers van de gemeente met elkaar om onze inwoners een goede dienstverlening te bieden. Medewerkers zetten zich hiervoor in en werken met een 'dienstverleningshart'. Daar zijn wij trots op. Als gemeente willen we het goede doen voor én met de samenleving. Hiervoor is een sterke organisatie nodig die in verbinding staat met de omgeving én waar de dienstverlening centraal staat. Wij geloven erin dat als binnen de fysieke (werk)omgeving alle processen efficiënt en effectief werken dit bijdraagt aan het werkplezier van onze medewerkers en daarmee ook aan een goede dienstverlening aan onze bezoekers. Daarom willen wij onze facilitaire processen verbeteren. 

Kandidaatomschrijving:
Met jouw visie en ervaring ontwikkel je het facilitair beleid voor de gemeente Bernheze en adviseer je in de uitvoering van dit beleid. Je verkrijgt draagvlak voor dit beleid en zorgt voor de implementatie ervan. Je bent in staat om de huidige facilitaire processen te doorgronden en ziet kansen om deze processen te optimaliseren. Je bewaakt en verbetert de fijne, veilige en inspirerende werkomgeving en faciliteiten voor onze medewerkers. Je hebt een veelzijdige rol waarin je beleidsontwikkeling combineert met praktische uitvoering, zoals het coördineren van de verduurzaming van ons (maatschappelijk) vastgoed en de uitvoering van het MJOP Gemeentelijke gebouwen.

Naast deze verschillende aspecten draag jij ook zorg voor:
– De dagelijkse aansturing van het bodeteam en een goede samenwerking met de medewerker facilitaire zaken.
– De coördinatie van, en het beleidsmatige aanspreekpunt voor verduurzamen en groot onderhoud van het (maatschappelijk) vastgoed van de gemeente Bernheze;
– Het schrijven van stukken voor de Planning & Control-cyclus op jouw terrein;
– Het verzorgen van aanbestedingen, het inrichten en uitvoeren van contractbeheer t.a.v. o.a. schoonmaak en onderhoud;
– Het vertalen van het programma Dienstverlening naar beleid en uitvoering op facilitair gebied.

Vereisten:
– Uit CV blijkt duidelijk aantoonbaar dat de kandidaat beschikt over een HBO opleiding bij voorkeur facilitair management
– minimaal 3 jaar relevante leidinggevende ervaring in facilitair management en heeft aantoonbare leidinggevende ervaring
– aantoonbare ervaring met ontwikkeling van facilitair beleid

Wensen:
– de motivatiebrief weegt mee in de beoordeling bij passende motivatie en ervaring 

Het sollicitatieproces

Leuk dat je interesse hebt! Na jouw sollicitatie, zullen we binnen 3 werkdagen telefonisch contact opnemen voor een eerste kennismaking.

Tijdens deze eerste kennismaking verkennen we samen de vacature en de match met jouw achtergrond en ambities.

Nu dat we de potentiele match hebben verkend, duiken we samen de diepte in en nemen we echt de tijd om elkaar te leren kennen en de inhoudelijke match te maken.

Tijdens dit gesprek bespreken we ons arbeidsvoorwaardelijke bod en komen we tot een feitelijke arbeidsovereenkomst.

Voor je eerste werkdag ontvang je een duidelijke planning en zorgen we ervoor dat je effectief kunt starten aan je volgende ontwikkelfase bij Het Publieke Domein.

Nu je het onboardingsproces doorlopen hebt start je na de inventarisatie van jouw ambities, ervaring en expertise aan je eerste project bij een van onze opdrachtgevers binnen de publieke sector.

Heb je nog vragen? Bekijk onze veelgestelde vragen.

Veelgestelde vragen

Het Publieke Domein plaatst flexibele ambtenaren op freelance- en detacheringsbasis binnen alle overheidssegmenten. Specifieke vakgebieden binnen onze expertise zijn Ruimtelijke Ordening, Sociaal Domein, Financiën en IT.

Als Zelfstandige Zonder Personeel of Freelance Interim Professional kun je door Het Publieke Domein bemiddeld worden, zodra je als ondernemer bij de Kamer van Koophandel geregistreerd bent. Wil je liever de zekerheid van een arbeidsovereenkomst én de voordelen van flexibel werken bij verschillende overheidsorganisaties? Dan is detachering de beste contractvorm.

Detachering via Het Publieke Domein biedt jou de mogelijkheid om vanuit de zekerheid van een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd, met behoud van het opgebouwde ABP-pensioen vanuit je vaste aanstelling bij Het Publieke Domein, te werken.

Het Publieke Domein hanteert de ‘Regeling Arbeidsvoorwaarden Het Publieke Domein’. Deze regeling is gelijkwaardig aan de Cao Gemeenten, inclusief IKB en ABP-pensioen. Dit maakt ons uniek in vergelijking met traditionele detacheringsbureaus die veelal de ABU, NBBU of eigen regeling volgen, wat leidt tot een pensioenbreuk en verlies van IKB.

Het Publieke Domein hanteert de ABP-pensioenregeling. Dit voorkomt dat je als ambtenaar een pensioenbreuk maakt bij een overstap naar ons als werkgever. Zo garanderen we je een goede transitie naar flexibel werken met de zekerheid van je vertrouwde pensioenregeling (en IKB).

Jazeker! Stuur je cv en begeleidende brief naar sollicitaties@hetpubliekedomein.nl en je wordt binnen 2 werkdagen gebeld door één van onze recruiters.

Via deze link kun je de contactgegevens van onze recruiters vinden en als je dat prettig vindt, direct communiceren via onze chat. We helpen je graag verder!

Solliciteer direct voor

Beleidsmedewerker facilitair management Noord-Brabant