Contractmanager ontsluitingsweg Bovenduist

HBO
Amersfoort
24
Inkoop

Over de opdracht

Opdrachtomschrijving

De wijk Vathorst groeit nog steeds en de komende jaren worden er nog circa 3.300 woningen gebouwd worden in Vathorst-Bovenduist.
Om de bereikbaarheid van Vathorst te borgen en de verkeersdrukte op de wegaansluiting vanaf de A1 Amersfoort-Noord naar Vathorst, op en rond de Bergpas te verminderen, wordt een nieuwe wegverbinding gerealiseerd.
Deze te realiseren wegverbinding is noodzakelijk voor de gebiedsontwikkeling van Bovenduist.

Voor het project is een verkenning uitgewerkt waarin meerdere varianten zijn bekeken en waarvan nu een schets-tracé als vertrekpunt dient. Dit schets-tracé is bestuurlijk vastgesteld. Op dit moment zijn we gestart met de ontwerpfase voor deze nieuwe weg.

De komende jaren moet de nieuwe wegverbinding Vathorst worden voorbereid, aanbesteed en aangelegd: het uitwerken van het beschikbare schetsontwerp tot een product voor de aanbesteding, het vervaardigen van de contractstukken tot en met aanbesteding, realisatie en contractbewaking.
Daarom wordt het projectteam opgeschaald naar een team naar het IPM-model. De aan te trekken contractmanager maakt onderdeel uit van het IPM-projectteam en werkt daar in samen met de overall projectmanager.
Het takenpakket van de contractmanager omvat o.a:

  • het vaststellen van de diverse inkoopbehoeften;
  • het uitvoering geven aan de diverse inkoopbehoeften in samenwerking met de afdeling Inkoop;
  • het opstellen van de contractstukken in overleg met de afdeling Inkoop en het IPM-team;
  • het begeleiden van aanbesteding en het adviseren, onderbouwen en motiveren van de gunningsbeslissing;
  • het contractmanagement gedurende de uitvoering van de contracten;
  • het leveren van een bijdrage aan het projectbrede risicomanagementproces;

Eisen

  • Minimaal een afgeronde opleiding op HBO niveau.
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als contractmanager in IPM-verband. 

Wensen

Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief wordt beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Beoordelingscriteria motivatiebrief:

– persoonlijke motivatie voor de functie
– persoonlijke motivatie voor de gemeente Amersfoort
– onderbouwing geschiktheid voor de functie
 

  • 4 jr aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jr als contractmanager, in IPM-verband op infrastructurele projecten. 
  • 5 jr aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jr bij een gemeentelijke overheid met omvang van tenminste 60.000 inwoners.
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring in de afgelopen 10 jaar, met het werken met UAV-GC, EMVI, Systeemgerichte contractbeheersing en aanbestedingswetgeving.

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot maandag 13 mei 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Het sollicitatieproces

Leuk dat je interesse hebt! Na jouw sollicitatie, zullen we binnen 3 werkdagen telefonisch contact opnemen voor een eerste kennismaking.

Tijdens deze eerste kennismaking verkennen we samen de vacature en de match met jouw achtergrond en ambities.

Nu dat we de potentiele match hebben verkend, duiken we samen de diepte in en nemen we echt de tijd om elkaar te leren kennen en de inhoudelijke match te maken.

Tijdens dit gesprek bespreken we ons arbeidsvoorwaardelijke bod en komen we tot een feitelijke arbeidsovereenkomst.

Voor je eerste werkdag ontvang je een duidelijke planning en zorgen we ervoor dat je effectief kunt starten aan je volgende ontwikkelfase bij Het Publieke Domein.

Nu je het onboardingsproces doorlopen hebt start je na de inventarisatie van jouw ambities, ervaring en expertise aan je eerste project bij een van onze opdrachtgevers binnen de publieke sector.

Heb je nog vragen? Bekijk onze veelgestelde vragen.

Veelgestelde vragen

Het Publieke Domein plaatst flexibele ambtenaren op freelance- en detacheringsbasis binnen alle overheidssegmenten. Specifieke vakgebieden binnen onze expertise zijn Ruimtelijke Ordening, Sociaal Domein, Financiën en IT.

Als Zelfstandige Zonder Personeel of Freelance Interim Professional kun je door Het Publieke Domein bemiddeld worden, zodra je als ondernemer bij de Kamer van Koophandel geregistreerd bent. Wil je liever de zekerheid van een arbeidsovereenkomst én de voordelen van flexibel werken bij verschillende overheidsorganisaties? Dan is detachering de beste contractvorm.

Detachering via Het Publieke Domein biedt jou de mogelijkheid om vanuit de zekerheid van een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd, met behoud van het opgebouwde ABP-pensioen vanuit je vaste aanstelling bij Het Publieke Domein, te werken.

Het Publieke Domein hanteert de ‘Regeling Arbeidsvoorwaarden Het Publieke Domein’. Deze regeling is gelijkwaardig aan de Cao Gemeenten, inclusief IKB en ABP-pensioen. Dit maakt ons uniek in vergelijking met traditionele detacheringsbureaus die veelal de ABU, NBBU of eigen regeling volgen, wat leidt tot een pensioenbreuk en verlies van IKB.

Het Publieke Domein hanteert de ABP-pensioenregeling. Dit voorkomt dat je als ambtenaar een pensioenbreuk maakt bij een overstap naar ons als werkgever. Zo garanderen we je een goede transitie naar flexibel werken met de zekerheid van je vertrouwde pensioenregeling (en IKB).

Jazeker! Stuur je cv en begeleidende brief naar sollicitaties@hetpubliekedomein.nl en je wordt binnen 2 werkdagen gebeld door één van onze recruiters.

Via deze link kun je de contactgegevens van onze recruiters vinden en als je dat prettig vindt, direct communiceren via onze chat. We helpen je graag verder!

Solliciteer direct voor

Contractmanager ontsluitingsweg Bovenduist