Financieel adviseur

HBO
Hilvarenbeek
16
Financiën

Over de opdracht

We zijn op zoek naar jou!

Voor de afdeling Dienstverlening, team Financiën, team zijn wij op zoek naar een

(Senior) Adviseur P&C/financiën

Dit is het team

  • Team Financiën bestaat uit acht personen incl. teamleider. De teamleider rapporteert aan het Afdelingshoofd.
  • Samenwerking met eigen team, binnen MT-Teamleiders-verband, met inzet van beleidsmedewerkers/projectleiders in de organisatie, adviserend aan portefeuillehouder Financiën en aan MT en college.
  • Afdelingshoofd neemt gedurende deze periode leidinggevende taken over van teamleider.



Wat ga je doen?

  • Opstellen en coördineren Begroting 2025 en Najaarsnota 2024;
  • Coördinatie vervolgtraject Strategische Analyse Gemeentefinanciën, waarbij:
    • eerste adviseur aan bestuur aan management;
    • inhoudelijk sparringpartner/vraagbaak voor team Financiën;
    • indien noodzakelijk het oppakken van ad hoc/urgente taken of vragen op gebied van P&C/financiën;
    • contactpersoon voor accountant, toezichthouder, etc.



Wat verwachten wij van jou?

  • Vakspecialistisch opgeleid
  • Ervaringsniveau senior
  • Werkniveau tactisch(-strategisch)
  • Bestuurlijke sensitiviteit
  • Taak- en doelgericht
  • Korte vakantie in de periode 27 mei – 18 okt is op te vangen, langdurige afwezigheid niet (inzet is juist gevraagd i.v.m. lang(er)durend verlof).

Eisen

  • Kandidaat voldoet aan de in de functiebeschrijving genoemde eisen: – vakspecialistisch opgeleid; – ervaringsniveau senior; – werkniveau tactisch/strategisch. Dit moet blijken uit de CV.

Wensen

  • Kandidaat beschikt over politieke en bestuurlijk sensitiviteit en is taak- en doelgericht.
  • Kandidaat past binnen het team.
  • Kandidaat beschikt over 1 of meer referenties

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot woensdag 24 april 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.
 

Het sollicitatieproces

Leuk dat je interesse hebt! Na jouw sollicitatie, zullen we binnen 3 werkdagen telefonisch contact opnemen voor een eerste kennismaking.

Tijdens deze eerste kennismaking verkennen we samen de vacature en de match met jouw achtergrond en ambities.

Nu dat we de potentiele match hebben verkend, duiken we samen de diepte in en nemen we echt de tijd om elkaar te leren kennen en de inhoudelijke match te maken.

Tijdens dit gesprek bespreken we ons arbeidsvoorwaardelijke bod en komen we tot een feitelijke arbeidsovereenkomst.

Voor je eerste werkdag ontvang je een duidelijke planning en zorgen we ervoor dat je effectief kunt starten aan je volgende ontwikkelfase bij Het Publieke Domein.

Nu je het onboardingsproces doorlopen hebt start je na de inventarisatie van jouw ambities, ervaring en expertise aan je eerste project bij een van onze opdrachtgevers binnen de publieke sector.

Heb je nog vragen? Bekijk onze veelgestelde vragen.

Veelgestelde vragen

Het Publieke Domein plaatst flexibele ambtenaren op freelance- en detacheringsbasis binnen alle overheidssegmenten. Specifieke vakgebieden binnen onze expertise zijn Ruimtelijke Ordening, Sociaal Domein, Financiën en IT.

Als Zelfstandige Zonder Personeel of Freelance Interim Professional kun je door Het Publieke Domein bemiddeld worden, zodra je als ondernemer bij de Kamer van Koophandel geregistreerd bent. Wil je liever de zekerheid van een arbeidsovereenkomst én de voordelen van flexibel werken bij verschillende overheidsorganisaties? Dan is detachering de beste contractvorm.

Detachering via Het Publieke Domein biedt jou de mogelijkheid om vanuit de zekerheid van een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd, met behoud van het opgebouwde ABP-pensioen vanuit je vaste aanstelling bij Het Publieke Domein, te werken.

Het Publieke Domein hanteert de ‘Regeling Arbeidsvoorwaarden Het Publieke Domein’. Deze regeling is gelijkwaardig aan de Cao Gemeenten, inclusief IKB en ABP-pensioen. Dit maakt ons uniek in vergelijking met traditionele detacheringsbureaus die veelal de ABU, NBBU of eigen regeling volgen, wat leidt tot een pensioenbreuk en verlies van IKB.

Het Publieke Domein hanteert de ABP-pensioenregeling. Dit voorkomt dat je als ambtenaar een pensioenbreuk maakt bij een overstap naar ons als werkgever. Zo garanderen we je een goede transitie naar flexibel werken met de zekerheid van je vertrouwde pensioenregeling (en IKB).

Jazeker! Stuur je cv en begeleidende brief naar sollicitaties@hetpubliekedomein.nl en je wordt binnen 2 werkdagen gebeld door één van onze recruiters.

Via deze link kun je de contactgegevens van onze recruiters vinden en als je dat prettig vindt, direct communiceren via onze chat. We helpen je graag verder!

Solliciteer direct voor

Financieel adviseur