Juridisch medewerker

HBO
Geldermalsen
36
Juridische Zaken

Over de opdracht

Voor een uitvoeringsorganisatie in de provincie Gelderland zijn wij op zoek naar een Juridisch medewerker.

Het betreft een projectopdracht voor het actualiseren en inventariseren van bestaande personeelsregelingen en het opstellen van nieuwe personeelsregelingen.
 
Probleemstelling: De huidige personeelsregelingen zijn verouderd en onvoldoende in lijn met de actuele wetgeving of organisatiedoelen. 
Aanleiding: De behoefte om de personeelsregelingen te herzien en aan te passen aan de huidige context. 
Doelstelling: Het creëren van een up-to-date en gestroomlijnd personeelsregelgevingskader dat efficiënt en effectief is. 

Beoogd projectresultaat: 

  • Een geactualiseerde versie van alle bestaande personeelsregelingen. 
  • Een inventarisatie van relevante ontwikkelingen die invloed hebben op de personeelsregelingen. 
  • Nieuwe personeelsregelingen die aansluiten bij de huidige behoeften en doelstellingen. 
  • Afbakening: Het project richt zich uitsluitend op personeelsregelingen binnen de organisatie. 
  • Effecten van het projectresultaat: Verbeterde naleving, duidelijkheid voor medewerkers en efficiëntere processen. 
  • Eindgebruikers van het projectresultaat: Medewerkers, management en externe belanghebbenden. 
  • Randvoorwaarden: Budget, tijdlijnen en beschikbare middelen. 
  • Relatie met andere projecten of omgeving: Afstemming met andere lopende projecten en externe stakeholders. 

Verantwoordelijkheden: Het zelfstandig uitvoeren van de gevraagde opdracht omschrijving.

Eisen:

  • Minimaal 5 jaar werkervaring bij de gemeentelijke overheid;
  • Ervaring in schrijven van MT voorstellen en overleg met de OR met een scherpe pen;
  • Overlegvaardigheden met OR;
  • Ervaring met Excel;
  • Afgeronde opleiding HBO/WO opleiding.

Het sollicitatieproces

Leuk dat je interesse hebt! Na jouw sollicitatie, zullen we binnen 3 werkdagen telefonisch contact opnemen voor een eerste kennismaking.

Tijdens deze eerste kennismaking verkennen we samen de vacature en de match met jouw achtergrond en ambities.

Nu dat we de potentiele match hebben verkend, duiken we samen de diepte in en nemen we echt de tijd om elkaar te leren kennen en de inhoudelijke match te maken.

Tijdens dit gesprek bespreken we ons arbeidsvoorwaardelijke bod en komen we tot een feitelijke arbeidsovereenkomst.

Voor je eerste werkdag ontvang je een duidelijke planning en zorgen we ervoor dat je effectief kunt starten aan je volgende ontwikkelfase bij Het Publieke Domein.

Nu je het onboardingsproces doorlopen hebt start je na de inventarisatie van jouw ambities, ervaring en expertise aan je eerste project bij een van onze opdrachtgevers binnen de publieke sector.

Heb je nog vragen? Bekijk onze veelgestelde vragen.

Veelgestelde vragen

Het Publieke Domein plaatst flexibele ambtenaren op freelance- en detacheringsbasis binnen alle overheidssegmenten. Specifieke vakgebieden binnen onze expertise zijn Ruimtelijke Ordening, Sociaal Domein, Financiën en IT.

Als Zelfstandige Zonder Personeel of Freelance Interim Professional kun je door Het Publieke Domein bemiddeld worden, zodra je als ondernemer bij de Kamer van Koophandel geregistreerd bent. Wil je liever de zekerheid van een arbeidsovereenkomst én de voordelen van flexibel werken bij verschillende overheidsorganisaties? Dan is detachering de beste contractvorm.

Detachering via Het Publieke Domein biedt jou de mogelijkheid om vanuit de zekerheid van een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd, met behoud van het opgebouwde ABP-pensioen vanuit je vaste aanstelling bij Het Publieke Domein, te werken.

Het Publieke Domein hanteert de ‘Regeling Arbeidsvoorwaarden Het Publieke Domein’. Deze regeling is gelijkwaardig aan de Cao Gemeenten, inclusief IKB en ABP-pensioen. Dit maakt ons uniek in vergelijking met traditionele detacheringsbureaus die veelal de ABU, NBBU of eigen regeling volgen, wat leidt tot een pensioenbreuk en verlies van IKB.

Het Publieke Domein hanteert de ABP-pensioenregeling. Dit voorkomt dat je als ambtenaar een pensioenbreuk maakt bij een overstap naar ons als werkgever. Zo garanderen we je een goede transitie naar flexibel werken met de zekerheid van je vertrouwde pensioenregeling (en IKB).

Jazeker! Stuur je cv en begeleidende brief naar sollicitaties@hetpubliekedomein.nl en je wordt binnen 2 werkdagen gebeld door één van onze recruiters.

Via deze link kun je de contactgegevens van onze recruiters vinden en als je dat prettig vindt, direct communiceren via onze chat. We helpen je graag verder!

Solliciteer direct voor

Juridisch medewerker