Medewerker communicatie Noord-Brabant

HBO
Vught omgeving
16
Communicatie

Over de opdracht

– Je geeft samen met het team vorm en inhoud aan een nieuw in- en extern communicatiebeleid van de afdeling Sport & Recreatie. In de nieuwe Sportvisie ligt onze ambitie vast die helpt bij prioritering.
– Jij stelt in- en extern communicatiebeleid op, maakt communicatieafspraken, -plannen en campagnes en voert ze ook uit.
– Jij adviseert gevraagd en ongevraagd teams, collega’s, leidinggevenden en het MT over communicatiekansen en -oplossingen.
– Je identificeert meer strategische communicatie- en beleidsvraagstukken en legt die op tijd voor aan beleids- en managementcollega’s en strategische communicatieadviseurs en beleidscollega’s in de organisatie.
– Je zorgt voor content (beeld, tekst, opmaak) die past binnen de communicatiestrategie van ´S-PORT, de gemeente en projecten.

Kandidaatomschrijving:
Jij gaat graag aan de slag: van beleid en content maken die de doelgroep aanspreekt, tot een campagne ontwikkelen, maar ook meedenken over het bereiken van nieuwe doelgroepen en het maken van communicatieproducten hiervoor. Je bent zowel een denker als een doener en helpt anderen inzien hoe we nog beter kunnen communiceren en inwoners in beweging kunnen brengen.

Vereisten:
– HBO-opleiding richting communicatie
– Minimaal 2 jaar relevante werkervaring in vergelijkbare rollen/functies
– In de motivatiebrief verwachten we een toelichting op de gestelde vereisten en de gunningscriteria zoals in de opdracht beschreven.

Wensen:
– Communicatie-ervaring binnen de overheid Communicatie-ervaring binnen sportstimulering Ervaring met online, social media en campagnes
– Je hebt kennis van verschillende doelgroepen en passende communicatieaanpakken
– Flexibiliteit in uren en werkdagen is handig. Aantoonbare affiniteit met het sport- en beweegveld is een pre, maar je hoeft zelf niet per se een actieve sporter te zijn.
 

Het sollicitatieproces

Leuk dat je interesse hebt! Na jouw sollicitatie, zullen we binnen 3 werkdagen telefonisch contact opnemen voor een eerste kennismaking.

Tijdens deze eerste kennismaking verkennen we samen de vacature en de match met jouw achtergrond en ambities.

Nu dat we de potentiele match hebben verkend, duiken we samen de diepte in en nemen we echt de tijd om elkaar te leren kennen en de inhoudelijke match te maken.

Tijdens dit gesprek bespreken we ons arbeidsvoorwaardelijke bod en komen we tot een feitelijke arbeidsovereenkomst.

Voor je eerste werkdag ontvang je een duidelijke planning en zorgen we ervoor dat je effectief kunt starten aan je volgende ontwikkelfase bij Het Publieke Domein.

Nu je het onboardingsproces doorlopen hebt start je na de inventarisatie van jouw ambities, ervaring en expertise aan je eerste project bij een van onze opdrachtgevers binnen de publieke sector.

Heb je nog vragen? Bekijk onze veelgestelde vragen.

Veelgestelde vragen

Het Publieke Domein plaatst flexibele ambtenaren op freelance- en detacheringsbasis binnen alle overheidssegmenten. Specifieke vakgebieden binnen onze expertise zijn Ruimtelijke Ordening, Sociaal Domein, Financiën en IT.

Als Zelfstandige Zonder Personeel of Freelance Interim Professional kun je door Het Publieke Domein bemiddeld worden, zodra je als ondernemer bij de Kamer van Koophandel geregistreerd bent. Wil je liever de zekerheid van een arbeidsovereenkomst én de voordelen van flexibel werken bij verschillende overheidsorganisaties? Dan is detachering de beste contractvorm.

Detachering via Het Publieke Domein biedt jou de mogelijkheid om vanuit de zekerheid van een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd, met behoud van het opgebouwde ABP-pensioen vanuit je vaste aanstelling bij Het Publieke Domein, te werken.

Het Publieke Domein hanteert de ‘Regeling Arbeidsvoorwaarden Het Publieke Domein’. Deze regeling is gelijkwaardig aan de Cao Gemeenten, inclusief IKB en ABP-pensioen. Dit maakt ons uniek in vergelijking met traditionele detacheringsbureaus die veelal de ABU, NBBU of eigen regeling volgen, wat leidt tot een pensioenbreuk en verlies van IKB.

Het Publieke Domein hanteert de ABP-pensioenregeling. Dit voorkomt dat je als ambtenaar een pensioenbreuk maakt bij een overstap naar ons als werkgever. Zo garanderen we je een goede transitie naar flexibel werken met de zekerheid van je vertrouwde pensioenregeling (en IKB).

Jazeker! Stuur je cv en begeleidende brief naar sollicitaties@hetpubliekedomein.nl en je wordt binnen 2 werkdagen gebeld door één van onze recruiters.

Via deze link kun je de contactgegevens van onze recruiters vinden en als je dat prettig vindt, direct communiceren via onze chat. We helpen je graag verder!

Solliciteer direct voor

Medewerker communicatie Noord-Brabant