Organisatie-adviseur / Coach Project Herstructurering Onderwijshuisvesting

HBO
Regio Den Haag
32
Ruimtelijk Domein

Over de opdracht

Opdracht
Als adviseur onderwijshuisvesting draag jij de zorg voor het verder herstructureren van de onderwijshuisvesting binnen onze gemeente. Je gaat met alle betrokken partijen, onder andere schoolbesturen en gemeente/je collega’s, aan het werk om organisatorische verbeterpunten te verankeren.

Bij de uitvoering van projecten uit het herziene Integraal Huisvestings Plan, draag je bij om te komen tot herstructurering van bestaande kaders en uitgangspunten. Vanuit de ambitie van de gemeente om de vorming van Integrale Kind Centra maximaal te stimuleren is het noodzakelijk om een aantal zaken nader uit te werken. In het realiseren van deze ambitie draag jij je steentje bij vanuit je kennis en expertise. Hierbij valt te denken aan de wijze van aanbesteding, haalbaarheidsstudie voorfinanciering kinderopvang, verhuur en hoe om te gaan met locatie-gebonden kosten.

Om dit adequaat te kunnen uitvoeren in je rol als adviseur/coach vergt dit een daarop aansluitende manier van werken naar interne en externe partijen, geschoeid op een proactieve houding van betrokkenen met besef voor ieders eigen rol en taken.

Daarvoor vragen we om een adviseur met kennis van zowel het werkveld bij schoolbesturen en gemeenten als ook bewezen ervaring om organisatorische verbeterpunten in een organisatie te verankeren.

Onderwijshuisvesting maakt onderdeel uit van het Team Vastgoed. Binnen team Vastgoed houdt een team van 3 collega’s zich bezig met onderwijshuisvesting (1 technisch vastgoedbeheer en 2 onderwijshuisvestingbeleid).

Eisen:
1. Een afgeronde opleiding op minimaal HBO-bachelor niveau.
2. In het bezit van een certificaat van een gecertificeerde opleiding als veranderkundige.
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als organisatieadviseur onderwijshuisvesting bij een gemeentelijke organisatie.
4. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met onderwijshuisvesting.

Wensen:
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als adviseur op het gebied van huisvesting/vastgoed bij een gemeentelijke organisatie.
6. Aantoonbare werkervaring in coachen blijkend uit tenminste 3 opdrachten en referenties in de laatste 5 jaar.
7. Aantoonbaar afgeronde training/cursus/opleiding op het gebied van coachen.
8. Aantoonbare werkervaring als coach en als veranderkundige in onder andere situaties van herstructurering. van bestaande kaders en uitgangspunten bij betrokken partijen.

Het sollicitatieproces

Leuk dat je interesse hebt! Na jouw sollicitatie, zullen we binnen 3 werkdagen telefonisch contact opnemen voor een eerste kennismaking.

Tijdens deze eerste kennismaking verkennen we samen de vacature en de match met jouw achtergrond en ambities.

Nu dat we de potentiele match hebben verkend, duiken we samen de diepte in en nemen we echt de tijd om elkaar te leren kennen en de inhoudelijke match te maken.

Tijdens dit gesprek bespreken we ons arbeidsvoorwaardelijke bod en komen we tot een feitelijke arbeidsovereenkomst.

Voor je eerste werkdag ontvang je een duidelijke planning en zorgen we ervoor dat je effectief kunt starten aan je volgende ontwikkelfase bij Het Publieke Domein.

Nu je het onboardingsproces doorlopen hebt start je na de inventarisatie van jouw ambities, ervaring en expertise aan je eerste project bij een van onze opdrachtgevers binnen de publieke sector.

Heb je nog vragen? Bekijk onze veelgestelde vragen.

Veelgestelde vragen

Het Publieke Domein plaatst flexibele ambtenaren op freelance- en detacheringsbasis binnen alle overheidssegmenten. Specifieke vakgebieden binnen onze expertise zijn Ruimtelijke Ordening, Sociaal Domein, Financiën en IT.

Als Zelfstandige Zonder Personeel of Freelance Interim Professional kun je door Het Publieke Domein bemiddeld worden, zodra je als ondernemer bij de Kamer van Koophandel geregistreerd bent. Wil je liever de zekerheid van een arbeidsovereenkomst én de voordelen van flexibel werken bij verschillende overheidsorganisaties? Dan is detachering de beste contractvorm.

Detachering via Het Publieke Domein biedt jou de mogelijkheid om vanuit de zekerheid van een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd, met behoud van het opgebouwde ABP-pensioen vanuit je vaste aanstelling bij Het Publieke Domein, te werken.

Het Publieke Domein hanteert de ‘Regeling Arbeidsvoorwaarden Het Publieke Domein’. Deze regeling is gelijkwaardig aan de Cao Gemeenten, inclusief IKB en ABP-pensioen. Dit maakt ons uniek in vergelijking met traditionele detacheringsbureaus die veelal de ABU, NBBU of eigen regeling volgen, wat leidt tot een pensioenbreuk en verlies van IKB.

Het Publieke Domein hanteert de ABP-pensioenregeling. Dit voorkomt dat je als ambtenaar een pensioenbreuk maakt bij een overstap naar ons als werkgever. Zo garanderen we je een goede transitie naar flexibel werken met de zekerheid van je vertrouwde pensioenregeling (en IKB).

Jazeker! Stuur je cv en begeleidende brief naar sollicitaties@hetpubliekedomein.nl en je wordt binnen 2 werkdagen gebeld door één van onze recruiters.

Via deze link kun je de contactgegevens van onze recruiters vinden en als je dat prettig vindt, direct communiceren via onze chat. We helpen je graag verder!

Solliciteer direct voor

Organisatie-adviseur / Coach Project Herstructurering Onderwijshuisvesting