Projectleider

HBO
Regio Den Haag
36
Ruimtelijk Domein

Over de opdracht

Voor een gemeente in de regio Den Haag zijn wij op zoek naar een Projectleider.
 

Opdracht:
Als Projectleider ben je verantwoordelijk voor de inventarisatie van uit te voeren opgaven binnen het project. Daarnaast is het jouw taak om een grondige weging te maken van de belangen, voorstellen te doen voor prioritering en planning, en te fungeren als belangrijkste schakel tussen het projectteam, de organisatie (in het team beheer en projecten) en het bestuur.

Werkzaamheden:
– Leiden en coördineren van het gehele ontwikkelingsproces van het woongebied, inclusief planning, budgettering, vergunningen, ontwerp en bouw. In feite wordt dit door de projectorganisatie uitgevoerd. De gemeente /gemeentelijke projectleider moet dit ontwikkelingsproces toetsen en faciliteren. Dat vraagt om afstemming/overleg, een integrale blik, borgen van gemeentelijke ambities/beleidsdoelstellingen in de gebiedsontwikkeling  en centraal aanspreekpunt voor de VOF. Om dit te kunnen doen is aansturing/coördineren van een gemeentelijk team nodig.
– Sparringpartner voor ambtelijk opdrachtgever en bestuur (opzet, inhoud, voortgang, besluitvorming (incl. bestuurlijke besluitdocumenten)).

Eisen:
– Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als Projectleider binnen gebiedsontwikkeling;
– Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met civieltechnische projecten (licht dit duidelijk toe in het CV);

Wensen:
– 
Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met stakeholdermanagement (benoem in het cv minimaal 1 project, waarbij er met minimaal 2 verschillende belanghebbende groepen gewerkt is, op het gebied van gebiedsontwikkeling); 
– Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als Projectleider gebiedsontwikkeling/RO binnen een gemeentelijke instelling.

Competenties:
– Leiderschap;
– Besluitvaardigheid;
– Projectmanagement;
– Analytisch vermogen;
– Stakeholdermanagement;
– Risicomanagement.

Het sollicitatieproces

Leuk dat je interesse hebt! Na jouw sollicitatie, zullen we binnen 3 werkdagen telefonisch contact opnemen voor een eerste kennismaking.

Tijdens deze eerste kennismaking verkennen we samen de vacature en de match met jouw achtergrond en ambities.

Nu dat we de potentiele match hebben verkend, duiken we samen de diepte in en nemen we echt de tijd om elkaar te leren kennen en de inhoudelijke match te maken.

Tijdens dit gesprek bespreken we ons arbeidsvoorwaardelijke bod en komen we tot een feitelijke arbeidsovereenkomst.

Voor je eerste werkdag ontvang je een duidelijke planning en zorgen we ervoor dat je effectief kunt starten aan je volgende ontwikkelfase bij Het Publieke Domein.

Nu je het onboardingsproces doorlopen hebt start je na de inventarisatie van jouw ambities, ervaring en expertise aan je eerste project bij een van onze opdrachtgevers binnen de publieke sector.

Heb je nog vragen? Bekijk onze veelgestelde vragen.

Veelgestelde vragen

Het Publieke Domein plaatst flexibele ambtenaren op freelance- en detacheringsbasis binnen alle overheidssegmenten. Specifieke vakgebieden binnen onze expertise zijn Ruimtelijke Ordening, Sociaal Domein, Financiën en IT.

Als Zelfstandige Zonder Personeel of Freelance Interim Professional kun je door Het Publieke Domein bemiddeld worden, zodra je als ondernemer bij de Kamer van Koophandel geregistreerd bent. Wil je liever de zekerheid van een arbeidsovereenkomst én de voordelen van flexibel werken bij verschillende overheidsorganisaties? Dan is detachering de beste contractvorm.

Detachering via Het Publieke Domein biedt jou de mogelijkheid om vanuit de zekerheid van een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd, met behoud van het opgebouwde ABP-pensioen vanuit je vaste aanstelling bij Het Publieke Domein, te werken.

Het Publieke Domein hanteert de ‘Regeling Arbeidsvoorwaarden Het Publieke Domein’. Deze regeling is gelijkwaardig aan de Cao Gemeenten, inclusief IKB en ABP-pensioen. Dit maakt ons uniek in vergelijking met traditionele detacheringsbureaus die veelal de ABU, NBBU of eigen regeling volgen, wat leidt tot een pensioenbreuk en verlies van IKB.

Het Publieke Domein hanteert de ABP-pensioenregeling. Dit voorkomt dat je als ambtenaar een pensioenbreuk maakt bij een overstap naar ons als werkgever. Zo garanderen we je een goede transitie naar flexibel werken met de zekerheid van je vertrouwde pensioenregeling (en IKB).

Jazeker! Stuur je cv en begeleidende brief naar sollicitaties@hetpubliekedomein.nl en je wordt binnen 2 werkdagen gebeld door één van onze recruiters.

Via deze link kun je de contactgegevens van onze recruiters vinden en als je dat prettig vindt, direct communiceren via onze chat. We helpen je graag verder!

Solliciteer direct voor

Projectleider