Werkplekbeheerder M365 Endpoint Administrator

HBO
Gelderland
40
ICT

Over de opdracht

Voor een organisatie in de regio Gelderland zijn wij op zoek naar een Werkplekbeheerder M365 Endpoint Administrator.

Als Werkplekbeheerder/ M365 Endpoint Administrator ben je verantwoordelijk voor het beheer van apparaten en toepassingen binnen onze organisatie, met de focus op moderne beheertechnieken en integratie met Microsoft Intune. Naast het beheren mag je ook bouwen, los je 2e– en 3e-lijns problemen op en ga je vervolgens kijken of deze problemen niet efficiënter aangepakt kunnen worden. Je geeft hier advies over en stelt uitgebreide systeemdocumentatie op die je deelt met je collega’s. iRvN werkt voor verschillende klantomgevingen met meer dan 5000 gebruikers, het kan voorkomen je soms werkt op een van de andere locaties binnen het regionale samenwerkingsverband.  

Eisen:
 

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 01-06-2024 of zo snel mogelijk daarna, tot en met 31-12-2024 voor 36- 40 uur per week.
  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.
  • Aantoonbaar werk- en denkniveau op hbo- niveau;
  • Aantoonbaar minimaal 3 jaar ruime kennis van en ervaring met beheer van de Modern Desktop en het werken met M365, Azure AD, Endpoint management, monitoring en beveiliging;
  • Bij aanvang van de opdracht beschik je over een VOG 11, 12 en 13;
  • Minimaal twee dagen per week fysiek aanwezig op kantoor ivm overleggen en samenwerking.

Wensen:

Je bent gecertificeerd als Microsoft 365: Modern Desktop Administrator.
Je hebt aantoonbare goede kennis van Windows 11 en kennis van werkplekvirtualisatie. Je kunt dat illustreren met maximaal twee voorbeelden uit je eigen werkpraktijk.
Kennis van Powershell of kennis van automatiseren via Powershell;
Je bent aantoonbaar oplossingsgericht en kunt dat illustreren met maximaal twee voorbeelden uit je eigen werkpraktijk.
 

Het sollicitatieproces

Leuk dat je interesse hebt! Na jouw sollicitatie, zullen we binnen 3 werkdagen telefonisch contact opnemen voor een eerste kennismaking.

Tijdens deze eerste kennismaking verkennen we samen de vacature en de match met jouw achtergrond en ambities.

Nu dat we de potentiele match hebben verkend, duiken we samen de diepte in en nemen we echt de tijd om elkaar te leren kennen en de inhoudelijke match te maken.

Tijdens dit gesprek bespreken we ons arbeidsvoorwaardelijke bod en komen we tot een feitelijke arbeidsovereenkomst.

Voor je eerste werkdag ontvang je een duidelijke planning en zorgen we ervoor dat je effectief kunt starten aan je volgende ontwikkelfase bij Het Publieke Domein.

Nu je het onboardingsproces doorlopen hebt start je na de inventarisatie van jouw ambities, ervaring en expertise aan je eerste project bij een van onze opdrachtgevers binnen de publieke sector.

Heb je nog vragen? Bekijk onze veelgestelde vragen.

Veelgestelde vragen

Het Publieke Domein plaatst flexibele ambtenaren op freelance- en detacheringsbasis binnen alle overheidssegmenten. Specifieke vakgebieden binnen onze expertise zijn Ruimtelijke Ordening, Sociaal Domein, Financiën en IT.

Als Zelfstandige Zonder Personeel of Freelance Interim Professional kun je door Het Publieke Domein bemiddeld worden, zodra je als ondernemer bij de Kamer van Koophandel geregistreerd bent. Wil je liever de zekerheid van een arbeidsovereenkomst én de voordelen van flexibel werken bij verschillende overheidsorganisaties? Dan is detachering de beste contractvorm.

Detachering via Het Publieke Domein biedt jou de mogelijkheid om vanuit de zekerheid van een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd, met behoud van het opgebouwde ABP-pensioen vanuit je vaste aanstelling bij Het Publieke Domein, te werken.

Het Publieke Domein hanteert de ‘Regeling Arbeidsvoorwaarden Het Publieke Domein’. Deze regeling is gelijkwaardig aan de Cao Gemeenten, inclusief IKB en ABP-pensioen. Dit maakt ons uniek in vergelijking met traditionele detacheringsbureaus die veelal de ABU, NBBU of eigen regeling volgen, wat leidt tot een pensioenbreuk en verlies van IKB.

Het Publieke Domein hanteert de ABP-pensioenregeling. Dit voorkomt dat je als ambtenaar een pensioenbreuk maakt bij een overstap naar ons als werkgever. Zo garanderen we je een goede transitie naar flexibel werken met de zekerheid van je vertrouwde pensioenregeling (en IKB).

Jazeker! Stuur je cv en begeleidende brief naar sollicitaties@hetpubliekedomein.nl en je wordt binnen 2 werkdagen gebeld door één van onze recruiters.

Via deze link kun je de contactgegevens van onze recruiters vinden en als je dat prettig vindt, direct communiceren via onze chat. We helpen je graag verder!

Solliciteer direct voor

Werkplekbeheerder M365 Endpoint Administrator